Сату маусымы қарсаңында Retail.ru қазіргі нарықтық жағдайдың электрондық коммерциядағы сатылымға қандай әсер ететінін және логистердің жақын болашаққа қандай болжамдар жасайтынын анықтады. Басылымның сұрақтарына «Courier Service Express» атқарушы директорының орынбасары Мария Мартынова жауап берді.
"«Жалпы ұтымды тұтыну сату көлемін аздап қысқартты, бірақ біз сатылым танымалдылығының тұрақты өсу тенденциясын көріп отырмыз. « Қара жұма », « Бакалавр күні », Рождество және – мегасейл деп аталатындар оффлайн режимінде де, Интернетте де сату бойынша жұмыс істейтін драйверлер. Сондықтан біз электронды коммерция қарашаның ортасынан бастап өсуді көрсетеді деп күтеміз. Өнім сегментіне байланысты ол 20-дан 50% -ға дейін болады%. Әділеттілік үшін сату кезеңіне ставка жасамайтын брендтер бар деп айту керек. Олардың сұранысы жыл бойына тұрақты болып қалады. Ресейде жыл сайын электронды коммерция саласында ерекше. 2023 жылғы жоғары маусымның болжамдары 2022 жылмен салыстырғанда әлдеқайда оптимистік көрінеді. Нарықтағы жағдай салыстырмалы үстіртке жетті: жеткізілім тұрақталды және « ассортименті » болды. Әрине, сату көлемі бойынша бұл жыл 2020 – 2021 көрсеткіштерінен аспайды. Содан кейін « қара жұмада » сатылымның өсуі бақыланбайтын болды, бірқатар дүкендердің сатылымы он еседен астам өсті. Логистер жеткізу мерзімдерін көбейтті, өйткені сұрыптау орталықтары мұндай көлемдегі жүктермен, оның ішінде авиациялық тораптар аумағында жұмыс істей алмады »".
Сіз басқа сарапшылардың пікірлерімен танысып, материалды Retail.ru порталынан толығымен оқи аласыз
Сұрақтарыңыз барма немесе көмек қажетпе?
Ақпаратты мына жерден таба аласыз «Сұрақтар мен жауаптар» , Онлайн чатта сұрақ қою немесе қоңырау шалу +7 (727) 364-77-64